Kakvu korist imam od ugradnje HHO boostera u svoj automobil?
Voziti se više, a platiti manje trebao bi biti dovoljan razlog da barem nastavite čitati ovaj članak. Ako vam to nije dovoljno, sjetite se tehničkog pregleda i EKO testa. Da li će vaše vozilo proći ili neće? S ugrađenim HHO boosterom sigurno prolazite EKO test, a spoznaja da vaš ljubimac više ne ispušta otrovne plinove umirit će vašu ekološku savjest.Sada ću odgovoriti na pitanje iz naslova. HHO booster je jednostavan uređaj koji se ugrađuje u automobil s namjerom da poboljša izgaranje postojećeg goriva u motoru (benzin ili dizel). Uređaj radi na principu elektrolize vode pri čemu se stvara smjesa kisika O2 i vodika H2 poznata pod nazivom HHO. Struja za elektrolizu se uzima iz alternatora, odnosno, akumulatora.
Količina proizvedene HHO smjese relativno je mala u odnosu na količinu goriva, ali izuzetno pospješuje potpuno izgaranje benzina ili dizela. Na taj način ostvaruju se uštede goriva od 20 do 60%. Zbog toga se uređaj naziva booster (pojačivač). Ako vas zanima kako dolazi do tako velike uštede, pročitajte članak Kako HHO štedi gorivo?.Ušteda goriva nije jedina dobrobit od ugradnje HHO boostera ili HHO kita, kako se ponekad naziva.
Zbog potpunog izgaranja goriva, značajno se smanjuje emisija štetnih ispušnih plinova i čestica. Svako vozilo s ugrađenim HHO uređajem bez problema prolazi EKO test na tehničkom pregledu. Meni su pet put ponavljali EKO test, jer su mislili da im je uređaj neispravan, dok su ispitivali mog starog forda dizelaša.
Zbog potpunog izgaranja goriva ne dolazi do stvaranja naslaga čađe i ugljikovih spojeva u cilindru i na klipu motora koji se ispiru u ulje. Iz tog razloga ulje dulje traje, a motor je puno čistiji, mirnije radi i manje se zagrijava.
To, naravno, produljuje vijek trajanja motora.
Ubacivanjem HHO smjese u cilindar dolazi do promjene adijabatske korisnosti motora. Posljedica toga je da se povećava zakretni moment i snaga motora uz manji utrošak goriva.
Zbog svega toga, troškovi održavanja motora se, također, smanjuju.
Ako je to sve tako, može se postaviti pitanje:
Zašto proizvođači automobila ne ugrađuju HHO generatore u serijske automobile?
Najjednostavniji odgovor je obično i najtočniji. U pitanju je novac i zarada. Ne želim se baviti teorijama zavjera, ali sprega automobilske i naftne industrije odavno je dokazana. Dnevne zarade pojedinih kompanija mjere se milijardama dolara. Hoće li se oni odreći te zarade zbog vas ili zbog očuvanja okoliša?Razvoj HHO tehnologije nosi sa sobom još jednu veliku opasnost za naftnu industriju. Riječ je o tome da se može proizvesti dovoljno efikasan HHO generator koji će dati takvu količinu vodika koja će u potpunosti zamijeniti fosilno gorivo.
Zapravo, takvi uređaji su već izumljeni, ali još uvijek nisu dostupni široj javnosti.
Mnogi misle da je HHO izum modernog doba, ali nije tako. Davne 1918. godine Charles H. Frazer registrirao je patent za 'Hydro-booster'. Australac bugarskog podrijetla Yull Brown 1974. godine prijavio je patent za 'Brown gas'. Po njemu se HHO često naziva 'Brown gas' iako je amerikanac William A. Rhodes 8 godina ranije 1966. patentirao proizvodnju plina na isti način.
Filipinac Danijel Dingel tvrdi da se već tridesetak godina vozi samo na vodu. Prije njega, to isto je tvrdio Stanley Meyer koji je prijavio čitav niz patenata vezanih uz HHO i automobil na vodu. Njega su, nažalost, otrovali kako bi spriječili ozbiljniju proizvodnju auta na vodu.
U svakom slučaju, tehnologija je odavno poznata i dokazana, ali su je uspijevali zadržati u tajnosti sve do pojave masovnog korištenja Interneta. Čak i danas, neki 'ugledni znanstvenici' pokušavaju osporiti učinkovitost HHO boostera. Nije teško pogoditi tko ih za to plaća.
Tekstovi preuzeti sa stranice http://www.mojautonavodu.com/hho_booster.html
Nema komentara:
Objavi komentar